vrijdag 12 maart 2010

Voorjaar en kaartenstandaard

Zo, ik vind (net zoals de meesten onder ons) dat de winter toch wel lang genoeg geduurd heeft! Voorzichtig aan maar eens wat voorjaarsdecoratie van boven gehaald en het lijkt ineens heel anders in huis! Nu zag ik ook nog op het blog van Corinne van die geweldig mooie eieren voorbij komen. Zeker de moeite van het proberen waard! Even kijken of de X....nog piepschuim eieren heeft:)


Gisteren kwam Monica thuis van de kringloop en kijk eens wat ze in de kofferbak had liggen voor mij???



Ik kon haar wel zoenen! (euh, volgens mij heb ik dat ook gedaan :)) Het staat zo super met al die kaarten erin!!! De kids waren ook allemaal heel enthousiast maar manlief slaakte een diepe zucht.......Nog meer zooi in huis......LOL

Ik zit trouwens ook een beetje in een scrapdipje. Na de lading van afgelopen weken is het nu akelig stil. Kan geen leuke foto's vinden, nou ja, een paar wel, maar daar heb ik dan weer geen papier bij. Herkenbaar?

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer!

4 opmerkingen:

Marjan zei

Gaaaaff!! Wat leuk, die kaartenstandaard. Kan me de reactie van je man een beetje voorstellen, zou die van mij ook doen.;)
En ja hoor, een scrapdipje heb ik ook wel eens. Ik maak tegenwoordig daarom veel meer kaarten, daarin kan ik altijd mijn knutselwoede kwijt.
Leuk dat je me wilt linken, ik ga jouw blog ook linken.

Fijn weekend! Marjan

Margriet Tournier zei

Heeeeel herkenbaar! (-: Mooie kaartenstandaard zeg!

Simone zei

Wat een supergafe kaartenstandaard. Mijn man zou flippen :)

anja curvers zei

Wow gaaf Wilma zo'n kaartenstandaard en ik moet wel lachen om de reactie van je man hier zou hetzelfde gebeuren. Ik zit trouwens heel erg verlegen om een goeie opbergmethode voor m'n kaarten want het loopt hier een beetje de spuigaten uit.