zaterdag 20 maart 2010

DCL 38 en geboortekaartje

Vanmiddag tijd gehad om de sketch van Dutch Card Lovers te maken. Volgende week zondag doet de dochter van een vriendin belijdenis en ik heb de sketch gebruikt om voor haar een kaartje te maken.

Vanmorgen hoorden we dat een kennis bevallen was van een zoon, met de mooie naam Milan. Het kamertje is rood/wit, dus dit (snelle) kaartje heb ik voor hen gemaakt. Voor de grootouders, die bij ons in de straat wonen, wil ik nog een soortgelijke kaart maken. Het is hun eerste kleinkind:)

8 opmerkingen:

Heidie zei

wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt.

groetjes Heidie

anja curvers zei

Zo Wilma jij bent snel zeg en wat een mooi kaartje, bedankt voor het wederom meedoen bij DCL. OOk je geboortekaartje is heel erg leuk fris dat rood/wit.

Sandra zei

Inderdaad erg snel!!! Mooie kaart heb je gemaakt. Leuk dat je weer hebt meegedan met DCL

miriam zei

Allebei je kaarten vindt ik mooi Maar die van dcl springt er voor mij wel uit.Misschien omdat ik van zwart houd en kruisen die trouwens heel mooi is.
Bedankt voor het meedoen met dcl

Rosalien Zwackhalen zei

Heel mooi gedaan en voor mij springt de kaart voor DCL ook eruit. Heel mooi hangertje. Toppie!
Bedankt voor het meedoen.

Groetjes Rosalien

Stampidoe@gmail.com zei

heel mooigedaan , bedankt voor het meedoen met DCL

Ellen zei

Prachtige kaarten Wilma!
Heel mooie uitwerking van de schets voor DCL!
Leuk dat je weer meegedaan hebt!

Groetjes Ellen

Je@net zei

Wat een mooie kaarten Wilma!