vrijdag 19 maart 2010

Jasmijn en zó'n leuke winkel.....

Ik had deze lieve foto's van mijn oppaskindje gemaakt en wilde ze zo graag gebruiken, maar......ik had geen papier met paars erin. Ze lagen dus al een tijdje te wachten, maar nergens papier met knalpaars natuurlijk! In mijn 'twijfelgevallendoos' had ik dit papier zitten. Ooit eens overgenomen in een pakket met ander papier en ik vond het veel té. Té knal, de patronen té grof, té veel glitter, en nou ja, gewoon niks eigenlijk. Tot ik deze foto's erop legde en voilá, papier gevonden!!! De bloemen zijn uit glitterpapier geknipt.
Stel je trouwens dat duimpje even voor tussen de deur......die echt dícht zit.......Dat overkwam haar deze week (toen ze bij mij was:(), maar gelukkig, niks gebroken, alleen nog wat rood en er mag verder niemand aanzitten, maar ze duimpt er gelukkig wel mee!!!





Vandaag ben ik met een vriendin naar Lelystad getuft, naar Your Zoap. Geloof me, we hebben echt het eerste half uur alleen maar: Ooooh, Aaaaaah, Kijk dan!, Wat léúk!, en meer van dat soort kreten geslaakt en daarna nog een rondje om te kijken of we niks gemist hadden. Ik heb mezelf maar even 'getrakteerd' op 2 paperstacks van Tilda.....Nog wat lintjes en bloemetjes erbij en mijn tax voor deze maand is weer bereikt:) Maar goed, ik weet weer wat ik voor m'n verjaardag moet vragen: maakt niet uit wat, als het daar maar vandaan komt!:)




Bedankt voor je bezoekje!

3 opmerkingen:

Marjan zei

Ach gossie, dat humpie!Maar wat een mooie layout heeft dit opgeleverd! Leuk, dat je het papier toch goed kon gebruiken, het staat inderdaad heel mooi hierbij.

Je aankopen zien er jaloersmakend uit...zucht.... ;)

Marieke zei

haha hoe herkenbaar!!! Ik ben met mijn zussen ook eens geweest bij Your Zoap en het was bij ons net als bij jou, alleen maar ooooh en aahhh. Zoooo leuk daar!! Je raakt niet uitgekeken!

En Super LO heb je trouwens gemaakt, en het gaat je zo vreslijk aan t hart he, zo'n ienieminie vingertje tussen de deur... Gelukkig dat de schade meeviel!

Gepke zei

Hi Wilma, bedankt voor je leuke berichtje en jullie gezellige bezoekje. En natuurlijk graag tot een volgende keer! Groetjes, Gepke