maandag 15 maart 2010

DCL 37 en tienerkaarten

Leuk, leuk, bij de 36e uitdaging van Dutch Card Lovers ben ik in de top 3 geëindigd:)
Vandaag aan de slag gegaan met nr. 37. De uitdaging was om de sketch in zwart/wit en 1 kleur uit te voeren. Het is een klein kaartje (10x10) geworden met een meer dan schattig pinguintje erop! Ik heb de hele middag zitten broeden op een tekst die hier bij zou passen en dit is het geworden!






Ik geloof trouwens dat het grammaticaal niet helemaal klopt, maar de boodschap komt vast wel over:)

Dan nog een paar kaartjes die gelift zijn uit de Cards Only. Tenminste, de stempel en het model van de kaart. Geweldig, die meiden met Uggs en Dr. Martens aan!!! Het papier zat al ruim een jaar in de restjesbak, maar bij deze afbeeldingen vind ik het helemaal leuk!




Bedankt voor je bezoekje!!!

13 opmerkingen:

Ellen zei

Wat een mooie kaarten Wilma! Jij bent druk geweest zeg!
Leuk dat je weer meegedaan hebt met DCL.

Marjan zei

GEWELDIG!! Vind je pinguïnkaartje zo schattig! Maar die andere kaarten zijn ook heel erg leuk! Leuke stempels en mooie kleurtjes, gaaf!

Anoniem zei

Prachtige kaarten Wilma !! Vind die pinguin zo lief !!
Groetjes Berdien

Stampidoe@gmail.com zei

leuke kaartjes maar die voro DCl is helemala mooi geworden, bedankt voor het meeoden

miriam zei

Mooie kaarten heb je gemaakt
Die voor DCL is wel heel erg mooi en wat een lieve stempel is dat

Bedankt voor het meedoen met DCL

groetjes miriam

Ann zei

heel erg leuke kaarten weer Wilma, heb ook de tienerdigies maar nog niets meegedaan, als ik deze kaarten zie moet ik daar toch eens mee aan de gang

Simone zei

Gefeliciteerd dat je onder de eerste drie bent gekomen1 En wat een super tekst die je bedacht hebt voor de kaart! Wat is dat trouwens voor een leuk lettertype die je gebruikt hebt? Je tienerkaarten vindt ik heel vrolijk en grappig gemaakt. Mooi te zien hoe je bezig bent!

Cora zei

Wat een TE SCHATTIGE pinguin!!! het is een geweldig leuke kaart!!! met een leuke boodschap

Gr. Cora

Sandra zei

een schatje met de piquin er op!
Nog gefeliciteerd met je nominatie vorige week.
Leuk dat je weer hebt meegedaan met DCL.

Wendy Schoonhoven zei

Superkaartje voor DCL Wilma, erg schattig. Die andere kaarten zijn ook leuk geworden. Bedankt voor het meedoen, groetjes, Wendy.

Marianne zei

Wat leuk dat je weer met ons meedoet Wilma! Ik vind je pinquinkaartje superschattig, maar ook de andere kaartjes vind ik erg leuk!

anja curvers zei

Prachtige kaarten weer Wilma zowel de meidenkaarten als je kaartje voor DCL helemaal te wow leuke tekst bedankt voor het meedoen bij DCL.

Rosalien Zwackhalen zei

Ik vindt hem geweldig, en super cute. Die pinquin is zo lief en een leuke tekst aan de binnenkant. De andere kaartjes zijn ook leuk zeg, vooral die stempels met die meiden. Welk merk is dat?
Bedankt voor het meedoen.

Groetjes Rosalien