dinsdag 9 maart 2010

Laura's sketch 47 en DCL

Vorige week kreeg ik van Ingeborg een pakket met allemaal mooie spulletjes. Gewoon zomaar, omdat ze graag dingen weggeeft! Wat een lieverd hé?! Daar zat o.a. de stempel in die ik voor de sketch van 2sketches4you heb gebruikt. Ik heb een kaart gemaakt voor vrienden die deze week 17 jaar getrouwd zijn.




Verder nog een kaartje voor DCL. Tja, voor mij weer een minder gelukt kaartje, maar ach, het ziet er wel vrolijk uit!



Bedankt voor je bezoekje!!!

15 opmerkingen:

Ellen zei

Beide kaarten zijn erg mooi Wilma!
Dat papier voor de eerste kaart is werkelijk super! Leuk dat je weer meegedaan hebt met DCL!

Groetjes Ellen

Sandra zei

Ik dacht eerst huh, DCL en dan een kaart met zwart??? Maar ik moest even verder scrollen hihihi.
Erg leuke kaart heb je gemaakt.
Bedankt voor het meedoen met de challenge.

cnelson zei

fabulous cards!

Laura Davis zei

Beautiful work!
Thanks for playing at 2S4Y!
Laura

Kathy Martin zei

Beautiful cards! The first so elegant and the second so colorful and fun! Thanks for playing along at 2S4Y! :)

miriam zei

Allebei je kaartjes zijn erg mooi .
Bedankt voor het meedoen met DCl

groetjes miriam

Simone zei

Wat een mooie kaart is dat geworden, echt een superstempel!!!

anja curvers zei

Wat lief van Ingeborg!!!!! en je kaartjes zijn beide heel erg mopoi Wilma. Bedankt dat je wederom hebt meegedaan bij DCL.

Stampidoe@gmail.com zei

beide kaartjes zijn heel mooi bedankt voor het emeoden met dcl

Marjan zei

Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog, Wilma. Ik ga jouw blog eens bekijken, het ziet er nu al erg leuk uit allemaal!
Enne... ik vind alletwee je kaarten mooi!
Groetjes, M@rjan

Alice zei

lovely cards! thanks for joining us at 2S4Y!

Rosalien Zwackhalen zei

Ze zijn beide heel leuk. Een mooie stempel die je gekregen heb.;)
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Regina Easter zei

wow wow wow....this is fabulous

Pien zei

Hahaha, ik vond het zóoooooo'n mooi kaartje en had niet eens door dat wij dat stel waren.
giechel

Anoniem zei

Very elegant first card, and fun second card! :) Thanks for playing with 2S4Y!