donderdag 18 maart 2010

Scrapdelight Extra met CHA spullen!

Yes! De Scrapdelight Extra met alleen maar werkstukken met papier van de CHA is online! Ga er even goed voor zitten om em te bekijken! Het duurde bij mij vrij lang voor alles gedownload was, maar het is absoluut de moeite waard om de tijd te nemen en eens rustig de boel te bekijken!!! Bij deze alvast mijn bijdrage.







Als je wilt weten welk papier er gebruikt is, kijk dan even in de SE, daar staan alle gebruikte materialen.

Het was voor mij de eerste keer dat ik met papier moest werken dat ik zelf echt nooit zou kopen! Maar het grappige is dat ik juist die layouts het leukste vind geworden! "Bunny Love" bijvoorbeeld, het papier vond ik echt wáárdeloos, heb helemaal niks met pastelkleurtjes, maar hij is gewoon zó lief geworden! Het mannenpapier van "Rally" zou ik ook absoluut hebben laten liggen, maar ook deze pakte wonderwel uit. Thinking outside the box, noemen ze dat toch? :)

Bedankt voor je bezoekje!

3 opmerkingen:

ilona zei

wat een ontzettende
leuke lo's !
je hebt echt een hele mooie style.

Marjan zei

Geweldig!! Ik kijk mijn ogen uit, wat een mooie layouts!!

Romy zei

Wauw, ik zit kwijlend achter de computer...wat onwijs mooi allemaal! En je hebt inderdaad ook met het papier waar je zelf minder mee hebt iets prachtigs gemaakt!