vrijdag 15 oktober 2010

Taart!!!

Morgen wordt onze Klaudia 18! Volgens de belasting en de ziektenkostenverzekeraar een hele belangrijke leeftijd, dus daar hoort een bijzondere taart bij! Ben er wel even mee bezig geweest, maar wel heel blij met het resultaat! (nou maar hopen dat Klaudia er ook blij mee is:))




Morgen is ook de zoon van mijn vriendin jarig en die wilde eigenlijk wel een taart van Wilma (bloos) Dat moest een auto worden en ik heb m'n eerst 3D auto er uit geknutseld! Geloof niet dat dat echt mijn ding is, doe mij maar 'platte' taarten!




Bedankt voor je bezoekje!!

4 opmerkingen:

Romy zei

Wat een geweldige taarten allebei! En alvast gefeliciteerd met je dochter! Ik geloof dat ik wel weet waar ik moet zijn voor de taart als ik 18 word, haha;)

Margriet Tournier zei

Ooooh, wauw! Wat een prachtige taarten! Ik zou dit ook heel graag leren, maar ben bang dat als ik dat ga doen, ik er dan weer een nieuwe verslaving bij heb. En dan een verslaving waar je ook nog eens dik van wordt. Maar ik geloof toch dat ik de verleiding niet kan weerstaan. Heb al een leuk adresje gevonden.....

Fijn weekend en o ja, natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met je dochter!
Margriet

Marjan zei

Gefeliciteerd met je dochter!!
Wat een mooie en aparte taart heb je gemaakt, vind dat altjd zo knap!

De tweede taart is ook erg leuk, vind het een prachtige auto, goed gelukt!

Groetjes, Marjan

Erna zei

Gefeliciteerd hoor alvast.
En ze zien er super uit joh de taartjes mjammieeee.