donderdag 21 oktober 2010

Herfst SE!

O wat is ie mooi geworden!!! De herfsteditie van Scrapdelight Extra! Helemaal vol met herfstlayouts, herfstboekjes, herfstkaartjes, herfstdeco enz. Dit zijn mijn lootjes:









En nog een kaartje (maar die vind ik eigenlijk niet zo geweldig:))


En nu zijn we natuurlijk al weer bezig met de winter/kerst editie! Zelf zit ik niet zo goed in m'n kerstfoto's, dus als er iemand is die voor mij een leuke kerstfoto heeft dan houd ik me aanbevolen!!!!

Bedankt voor je bezoekje!

8 opmerkingen:

Marjan zei

Ik heb weer met zoveel plezier naar je LO's en kaart zitten kijken. Ik heb h.e.e.a. vergroot, er is zoveel leuks/moois op te zien!
Vooral die eerste layout steelt mij hart,geweldig!!
Alweer... complimenten!

Groetjes, Marjan

Anoniem zei

Mooie layouts Wilma !!! De eerste layout vind ik echt helemaal geweldig !
Groetjes Berdien

Ann zei

wat een mooi werk weer Wilma, je eerste lootje is werkelijk prachtig komt ook door de mooie foto. Enne met je kaartje is niets mis hoor

groetjes

Romy zei

Waauuw, wat zijn ze mooi geworden zeg! Ik ben helemaal weg van de twee geweldige lootjes en van het sfeervolle kaartje. Super gedaan weer!

Margriet Tournier zei

Wauw, wat een prachtige layouts!

Groetjes,
Margriet

anja curvers zei

Wow Wilma vooral dat eerst lootje is echt helemaal te gek hoor prachtig.

jacqueline zei

Wat een prachtige LO is dat geworden zeg.
Alles wat je geplaatst hebt is super!

Groetjes Jacqueline

Chantal zei

Ik had ze in het magazine al gespot, ze zijn erg mooi. Vooral de autumm angel spreekt mij erg aan.