woensdag 2 maart 2011

Eline meets Magnolia

Of andersom, als je dat wilt:) Ik had van een vriendin het boek van Eline's huis geleend en ben bijna gelijk naar de winkel gerend om stempel en papiertjes! Echt een geweldig boek met tonnen aan inspiratie!!! Aangezien ik toch lichtelijk verslaafd ben aan het kleuren, heb ik het gecombineerd met een Magnolia afdrukje. Vind het wel een leuk stelletje bij elkaar:)



Dit zakdoekendoosje stond in de Magnolia Ink en tja, die moest ik toch even proberen. Ook hier weer papier en stempels van Eline's huis!



Bedankt voor je bezoekje!

5 opmerkingen:

Romy zei

Wauw, dat zijn inderdaad wel hele gave papiertjes...en wat een mega mooie kaart en zakdoekdoosje heb je ermee gemaakt!

Mandy's Magnolia cards zei

wauw wat een prachtige creaties heb je weer gemaakt!! heel erg mooi met dit papier
groetjes, Mandy

anja curvers zei

Mooi hoor Wilma prachtig.

Janine zei

och wat ontzettend leuk gedaan!! top!

Nathaly zei

Hi Wilma, Eline's spulletjes zijn leuk he?! Ik ben ook grote fan. Maar jij hebt er wel hele mooie dingen mee gemaakt. Snoezig. En wat heb je een mooie, frisse en eigentijdse blog! Geweldig! Nathaly