maandag 14 maart 2011

It feels like yesterday! en een taartje

Vandaag weer een berichtje van mij op het blog van Scrapdelight!

Deze foto's van mijn neefje doen me weer eens beseffen hóé snel de tijd eigenlijk gaat! Het lijkt wel alsof je het bij kinderen van een ander nog beter ziet dan bij je eigen kinderen...Hij kwam zo graag bij 'tante Wumma' om met de 'gaafkaan' te spelen!!! De foto's liggen al jaren in de kast om gebruikt te worden, maar nooit had ik het juiste papier. Tot Crate Paper met Restoration voorbij kwam! Dit is een prachtige, wat vintage-achtige, lijn met leuke kleuren. Dat vintage-achtige sluit nu prima aan bij mijn sentimentele gedachten:) De kaart bovenin is gestempeld met de stempels van Eline's Huis en is gestempeld op de verpakking die in de rub-ons van Studio Calico zit. Van deze rub-ons is bovenin een klein stukje verwerkt. De embellies zijn ook allemaal van de Restoration lijn!






Het grappige was, dat zijn kleine broertje erg verbolgen was dat er zómaar een ánder kindje met de krrrr(lees zo'n lekkere rollende)aan van z'n broer aan het spelen was!!! Hij herkende z'n broer niet :)

Afgelopen zaterdag nog even een taartje richting vriendinnetje en haar mannetje gebracht. Ze waren 18 jaar getrouwd (eindelijk een meerderjarig huwelijk!!) en ik wilde toch nog wat uitproberen, dus dat kwam goed uit! 't Is niet helemaal geworden wat ik gehoopt had, maar hij was wel lekker:)!!




groetjes Wilma

5 opmerkingen:

Saskia zei

Prachtige lay-out!!!

En de taart... heel stijlvol!! Smakelijk!!

Groetjes, Saskia :)

Brendaxx zei

Superlootje en een schitterende taart!!

Romy zei

Wat een prachtige layout! Super! En LOL @ die opmerking van zijn broertje;) De taart ziet er ook prachtig uit. En dat hij lekker was is natuurlijk nóg belangrijker:)

anja curvers zei

Prachtig lootje Wilma dat papier is ook zo mooi. En die taart ziet er weer mjummie uit hoor.

Morag zei

Great LO... and another amazing looking cake :-)