vrijdag 25 februari 2011

Vlinders en orchideeën

Alweer de laatste dag van de vakantie! Vandaag was Douwe ook vrij, dus zijn we eerst gaan ontbijten bij de Hema. Da's echt een uitvinding!!!!! Daar zijn we met z'n 4en naar de Orchideeënhoeve gegaan. Dat is bij ons vandaan maar zo'n 15 km, maar we zijn er alleen ooit, lang geleden, in het dinotijdperk, geweest om trouwfoto's te maken:) Aangezien ze er nu ook een vlindervallei hebben dachten we dat de jongens het wel leuk zouden vinden...En ja, dat vonden ze ook! Vooral de koikarpers die overal zwommen....O ja, de vlinders waren ook leuk en zeg, ze hadden zelfs wel leuke bloemetjes.....Maar goed, het blijkt dus dat we niet altijd naar een pretpark hoeven en ook niet altijd weet-ik-hoeveel kilometers te rijden!!



Bedankt voor je bezoekje!!

4 opmerkingen:

Romy zei

Wauw, wat een prachtige foto's...dat doet me verlangen naar de zomer:)

jannekevanveen zei

toevallig ben ik er woensdag ook geweest met mijn jongens en die vonden het ook geweldig...gr janneke

cvanholstein zei

Aah, ik zie al een heel leuk miniboekje voor me!! :)
groetjes, Corina

anja curvers zei

Wow gaaf hoor mooie foto's en leuk voor een miniboekje inderdaad.