vrijdag 11 februari 2011

Lang leve mijn Silhouette:)

Kijk, dat ie handig is als je scrapt was me al duidelijk, maar kijk es wat ie nog meer snijdt????



Ik heb dus een icingsheet geprobeerd en voila, het werkt!!! Denk niet dat ik het al te vaak moet doen, maar voor zo af en toe kan het best:) Die kleine bloemetjes zijn trouwens geponst uit zo'n sheet, echt multifunctioneel hoor, die scrapspullen:)



O, trouwens, met de overgebleven vulling kun je ook héle leuke toeven maken op je cupcakes (en lékker dat dat is)



Smakelijk weekend allemaal!!

5 opmerkingen:

Angelique zei

Wouw Wilma wat onwijs leuk. Ik heb hier al een tijdje een syl staan en nu moet ik hem echt eens gaan gebruiken ;-).

Groetjes Angelique

Romy zei

Dat ziet er gaaf uit!! Zo zie je maar, scrapbookspullen kunnen heel veelzijdig zijn:) En de cupcake met vulling....yumm!

Marjan zei

Goh, dat is nog eens een veelzijdign ding! Mooi geworden, je taart!

Groetjes, Marjan

Nathaly zei

Oh, wow! Die is mooi, zeg! Nathaly

anja curvers zei

Wow wat ontzettend gaaf weer Wilma hoe verzin je het toch?