maandag 21 februari 2011

Kaartje en een award!

Mijn laatste bijdrage uit de Scrapdelight Extra is dit kaartje. Gemaakt met een super schattig Magnolia stempeltje! Het papier is eveneens van Magnolia. De hartvormige achtergrond heb ik zelf gemaakt, bij gebrek aan zo'n leuke stempel:) Als je precies wilt zien hoe het is gemaakt, kijk dan even op pagina 30 van de Scrapdelight Extra!



Van Romy kreeg ik deze award! Voel me zeer vereerd, want ik ben een echte fan van Romy! Ze maakt prachtige, romantische layouts en kaarten, dank je wel meid!!! Het is een award zonder regeltjes enzo en daarom wil ik em geven aan iedereen die em nog niet heeft gehad!



Bedankt voor je bezoekje!!!

4 opmerkingen:

Ria zei

Een prachtig kaartje !!
en gefeliciteerd met deze bijzondere award !!

groetjes Ria S.

Romy zei

Oh wauw, wat een prachtige roze kaart! Heel mooi romantisch! Enne, graag gedaan:) Ik voel me vereerd door al je lieve woorden...jij maakt altijd zulke mooie dingen. Het is altijd weer een feestje om een kijkje te nemen op je blog:)

Ellen zei

Heel mooi kaartje weer, en proficiat met de award!
Groetjes, Ellen

m@deliefjuh zei

tja... ik had hem al gezien. hij is echt super!