maandag 8 oktober 2007

Sneak


Voor de wedstrijd van Dolls heb ik een lootje gemaakt. Het wás me toch een leuke opdracht! 1 vel cardstock als ondergrond en een ander stuk cardstock waar je zelf een ondergrond op moest maken. Verder was alles geoorloofd:)

Ik was bijna niet meer te stuiten toen ik eenmaal aan het stempelen en dabberen was! Echt leuk! Het resultaat mag nog niet op m'n blog, maar een klein sneakje wel.
Met een beetje geluk komt morgen de postbode me blij maken met een pizzadoos. Kan ik beginnen aan de kleuruitdaging van Scrapart!

5 opmerkingen:

Ingrid zei

Wow, Wilma!! Dit ziet er veelbelovend uit. Ben heel benieuwd naar het geheel.

Janny zei

dat ziet er nu al gaaf uit Wilma, ben benieuwd naar de rest!

Je@net zei

Ooo, die ziet er gaaf uit joh! Ben benieuwd naar het totaalplaatje!!

~Nancy~ zei

Je sneak is gaaaafff!! Ben ook echt benieuwd naar de rest van je pagina!! XOXO

Anoniem zei

Hij is prachtig Wilma, ga hier ook nog mee aan de slag maar evne wachten nog.

Groetjes Anja