woensdag 10 oktober 2007

Nog een sneak


En hier is nog een sneakje.... Deze is voor Scrapart. Beken de kleur: bruin! Nou heb ik normaal niet zoveel met bruin, maar eigenlijk was het wel heel leuk om te doen.
Ik denk dat dit wel zo'n beetje m'n laatste scrap was voor de komende weken, want maandagochtend rond een uur of 5 vertrekken we naar Polen. We gaan de meisjes bezoeken die dit jaar bij ons zijn geweest en ook de meiden van vorig jaar. Ik heb er erg veel zin in, ondanks dat het zo'n eind rijden is....
We willen ook met Klaudia en Ylona naar Auswitsz gaan. Dat zal een heftige ervaring worden. Zelf ben ik er 17 jaar geleden geweest en ik kan me nog precies de sfeer herinneren.
Klaudia is trouwens ook in Polen jarig! Dinsdag wordt ze 15, maar we vieren het dus als we terug zijn zaterdag. Tja, kleine meisjes worden groot!!

4 opmerkingen:

Janny zei

woow weer zo'n mooi sneakie, je bent lekker op dreef Wilma, je lootje voor dolls is helemaal gaaf geworden!!

Anoniem zei

Mooi Wilma, ik heb alles klaarliggen voor de lay-out maar moet er nog aan beginnen. Zal wel na het week-end worden. En spannend vooruitzicht zeg polen.

groetjes Anja

~Nancy~ zei

Wat een leuke Sneak Peek weer zeg.. dat beloofd wat! Enne.. bruin heb ik normaal ook niet zoveel mee.. maar met de blauwe tinten die je erbij hebt gedaan is het echt suuuuper geworden! Veel plezier alvast in polen.. wat spannend allemaal zeg! Doe voorzichtig onderweg he!! Groetjes!

Heidie zei

wat een mooie sneak. En heel veel plezier in Polen. En al vast gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.
groetjes Heidie