woensdag 16 januari 2013

Weer een feestje én Ollie!

Ik heb het helemaal ontdekt hoor, challengeblogs:)
Tenminste, als ik er tijd voor heb.
Maar de uitdaging van Elke Kaart Een Feestje kost bijna geen tijd.
Echt zo'n challenge die je 'even tussendoor' doet.
 
De uitdagings is om een setje kaartjes van 10x10cm te maken en dan clean en simple.
 
Hier zijn ze, hartstikke simpel:)

 
Met enige trots wil ik jullie voorstellen aan Ollie!
Ja echt, zo heet ie volgens het boekje.
Aangezien ik manlief nogal eens zo noem kon het natuurlijk niet anders dan dat ie moest worden nagemaakt. Al moet ik zeggen dat ie in het gehéél niet op manlief lijkt!!!
 

 
Terwijl ik de achterpootjes aan het haken was, zei m'n oppaskindje: "het lijken wel kleine laarsjes!"
En ja, idd, daar leken ze wel op! Dus de pop gepakt en even gepast.
Zo kan het dus zomaar gebeuren dat 'pop' nu dus 'achterpootjes' als sokjes heeft!
 
Wél in het roze natuurlijk, want verschil moet er blijven!

Leuk dat je even langs kwam!!!


8 opmerkingen:

Hanny zei

Je kaartjes zijn prachtig, heel stijlvol op deze manier. Je schildpad is erg mooi geworden, wat een schatje. en dan die sokjes, lief!!
liefs Hanny

Tinie zei

Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt!! Erg leuk gedaan, Wilma!!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
groetjes Tinie

Aletta zei

Mooie serie kaartjes Wilma en dan Ollie.... wat ziet die er ook geweldige lief uit.
Leuk dat je meedoet met EKEF

Groetjes Aletta

Romy zei

Wat een lieve kaartjes! En Ollie is helemaal gaaf :) De pop zal wel blij zijn met haar warme roze sloffen in dit koude weer ;)

anja curvers zei

Prachtige kaartjes heb je gemaakt Wilma en leuk dat je weer meedoet bij EKEF. Die Ollie is ook gaaf zeg en ik moest wel lachen met je achterpootjessokken verhaal.

kaneeltje zei

Je hebt de smaak echt goed te pakken. Wat is je schildpad gaaf! Slim van jouw oppaskindje,die heeft al echt een handwerkoog....blijven stimuleren. En die even tussendoorkaartjes zijn ook prachtig,maar stiekem duurt het toch langer dan je denkt hoor ! Op naar je volgende haakproject.....

Peggy zei

Je hebt er heel mooie kaartjes van gemaakt. Bedankt dat je meedoet met de uitdaging van Elke Kaart Een Feestje.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

roelien zei

Wat een mooie kaartjes, leuk dat je meedoet met EKEF!