woensdag 9 januari 2013

Elke kaart een feestje

En weer zo'n leuke kaartenchallengeblog ontdekt.
Tuurlijk was ie er al lang, maar ja, ik loop wel eens wat achter met dingen ontdekken:-)
De uitdaging deze keer is een kaartje maken zónder cute stempel/afbeelding. Nu ben ik natuurlijk gék op stempelafdrukjes en met name Magnolia, maar ok, deze uitdaging wilde ik wel aangaan:)
Ben eigenlijk een beetje doorgeslagen naar de andere kant, want er is niks 'cute' aan de hele kaart....
Maar helaas zijn dit soort kaarten ook nodig!
 
De bloemen heb ik gestempeld op grijs papier, waardoor ik ook eindelijk die witte inkt eens een keer kon gebruiken:)
Verder heb ik het kaartje simpel en strak gehouden.
 
 
Bedankt voor je bezoekje!!!


8 opmerkingen:

Hanny zei

Dit is prachtig gemaakt! Dit soort kaarten heb je helaas ook soms nodig en behoeft niet veel opsmuk, dit is een stijlvolle kaart en erg mooi gedaan met die stempels.
liefs Hanny

kaneeltje zei

Volgens mij kijk jij waar prijzen van noordesign te winnen zijn. Veel succes! Ook in deze situatie is een kaartje nodig

Noriko zei

Wowwww, heel mooi en subtiel.
En ja deze zijn ook nodig.
Bedankt voor je bijdrage bij EKEF.

Lieve groetjes Noriko

Diana Besemer zei

Ik vind hem heel stijlvol geworden en inderdaad zijn dit soort kaarten helaas ook nodig. Mooi gedaan. Succes bij eKeF.

Renata van Miltenburg zei

Wat een prachtige, stijlvolle kaart... die zal zeker eens troost brengen.

Fijn dat je meedoet met
elke Kaart een Feestje!

Warme groet, Renata

p.s. zou je alsjeblieft de woordverificatie uit willen zetten? Spam valt echt mee (je kunt evt. de berichtjes verifiëren voordat ze geplaatst worden) en het scheelt ons namelijk behoorlijk wat tijd bij het achterlaten van reacties! Bedankt alvast!

Krista zei

Helaas heb je dit soort kaarten ook wel eens nodig... Je hebt de kaart prachtig gemaakt...!

anja curvers zei

Een prachtige stijlvolle kaart Wilma en helaas zijn dit soort kaarten soms ook nodig vind het altijd moeilijk om ze te maken. Leuk dat je EKEF ontdekt hebt en bedankt voor je deelname aan de challenge.

Marijke zei

Echt heel mooi en stijlvol kaartje! Leuk dat je ons challengeblog hebt gevonden en bedankt voor het meedoen bij EKEF.
Groetjes, Marijke