maandag 14 januari 2013

Aan de haak geslagen...

Tja, alsof ik nog geen hobby's genoeg had.....
En alsof ik alle tijd van de wereld heb.......
En.........
Euh........
 
Genoeg redenen om het níét te doen, maar tja, toch maar wel gedaan:)
 
Aan de haak geslagen, uit een boekje wat dochterlief van Sinterklaas had gekregen (en er niks mee doet omdat ze denkt dat het op vingerhaken lijkt en het er dus veel te ingewikkeld uitziet).
 
 
En alle kids (ja, de gróte meiden en de stóére jongens) hebben allemaal al een beestje uitgezocht wat moeders dan maar 'even' moet haken voor ze:)
 
bedankt voor je bezoekje!!!

4 opmerkingen:

Hanny zei

O Wat lief, dit ziet er schattig uit.
Ja, ze denken dat het allemaal zo gemaakt is hihi, ze moesten eens weten hoeveel tijd er in gaat zitten. Ik vind dit wel leuk om naar te kijken, heerlijk al die Blogs.
liefs Hanny

Romy zei

Oh, wat een leukerd!

kaneeltje zei

Mijn puber wil ook graag even en ineens knutselen en dan maar zuchten en mopperen, als ik dan uitleg dat ik altijd meer voorbereidingstijd neem,wordt ze narrig. Ben benieuwd welke andere drie er gaan verschijnen....deze is schattig !

Marieke zei

Ik zei toch: VERSLAVEND!! :) Leuk hoor!
Groetjes Marieke