zaterdag 30 januari 2010

Psalm 139

Deze foto komt uit de serie die ik gemaakt heb van een zwangere vriendin. Het kamertje wordt grijs, zwart en wit met felle accenten en deze mag wat mij betreft daar hangen:) Ze heeft em zelf nog niet gezien, dus ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik een reactie krijg LOL Het papier is van DCWV en komt uit een stack, echt zulk prachtig papier!!! Heb een poosje lopen dubben over de titel, maar ineens bedacht ik dat psalm 139:13 wel erg goed past bij deze foto. Vandaar.....




Bedankt voor je bezoekje!

5 opmerkingen:

Hanneke van der Linde zei

Een bijzonder mooie LO, Wilma!

Anoniem zei

het is echt HE-LE-MAAL fantstisch!!
Die gaat er zeker hangen!

Karin zei

Ik vind hem prachtig. Heel stijlvol! Groetjes, Karin

Anoniem zei

Hoi Wilma,
prachtig! wat super om zo je creativiteit en talent te gebruiken!
Groet, zus van anoniem :)

anja curvers zei

Echt geweldig mooi Wilma word er gewoon stil van.