woensdag 30 december 2009

Laura's sketch #42 en Snow much fun

Vorige week heb ik de sketch niet gemaakt, maar gisteravond vond ik nog even een gaatje en heb ik deze kaart nav de sketch op 2sketches4you gemaakt.


Dit is m'n laatste lootje van dit jaar! Ook deze foto's komen uit de 'shoot' met Ylona en Laura. Echt waar, ik zou nooit van m'n leven bedenken dat je een knalroze sjaal bij een knalgroene jas aan kunt trekken, maar Laura doet het gewoon :) En raad eens, het is echt exact dezelfde kleur als in het papier! Ik was eigenlijk al van plan om het papier te koop te zetten omdat ik het toch niet gebruik en dan komen deze foto's voorbij en past het perfect!!!! Moet wel zeggen dat ik het een beetje lastig papier vond, het is nogal druk.....



Morgen kom ik nog even langs met een leuke foto :)

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Gaaf kaartje Wilma !! Prachtige bloem !!
Groetjes Berdien

Renate zei

Je kaart is erg mooi, geweldig idee om zo een bloem te maken. En de lay out is lekker vrolijk.

Groetjes,
Renate

anja curvers zei

Gaaf papier Wilma en ook je kaartje is heel erg leuk. Het papier is inderdaad niet gemakkelijk maar jij hebt er een heel mooi lootje mee gemaakt. Past perfect bij die leuke foto's.

Kathy Martin zei

Such a pretty card and fun page! :) Kathy

cnelson zei

fantabulous creations!!!!

Laura Davis zei

Stunning Wilma! :)
Thanks for playing at 2S4Y!
Laura

Leontine zei

Die kaart is echt prachtig zeg!! En die layout ook zo leuk weer. Fijne jaarwisseling!

Liefs,
Leontine

Monique zei

Wat een ontzettend leuke LO! Ben helemaal weg van de kleuren, kan me voorstellen dat je in eerste instantie moeite had met de kleurencombi, maar het is prachtig geworden!

Monique zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Beautiful card Wilma! Thanks for playing along with 2S4Y this week!

Margriet Tournier zei

Wat een leuke, vrolijke layout. Helemaal mijn kleurtjes.