maandag 7 december 2009

Kazan's sketch #41 en een layout

Aangezien ik nog niet alle kerstkaartjes af heb die ik nog wil maken, ben ik vanavond maar aan de slag gegaan met de sketch van 2sketches4you. Ik heb weer dezelfde stempel gebruikt als vorige week, maar ik vind em gewoon mooi:)


Verder heb ik deze layout gemaakt, gebaseerd op de decembersketch van Scrapdelight.


Op de foto mijn 'pleegdochter' Bente, tijdens een spring 'shoot'. Zelf lag ik met m'n giegel zo ongeveer op de grond om een foto te maken, maar ik vind em dan ook goed gelukt!!!

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer!

8 opmerkingen:

Kathy Martin zei

Lovely and festive card! I love it! :) Kathy

cnelson zei

gorgeous work!!

Ashley Cannon Newell zei

Beautiful work! Love it!

Unknown zei

such a pretty Christmas card and a great interpretation of the sketch
Thanks for sharing
:) Kazan

ScrapEnjoy zei

Wooooooow, wat een foto zegwa, het is een plaatje, mooi zo op je lay-out.

groetjes Lilian

Shanna zei

Love your work! So beautiful!

anja curvers zei

Prachtig Wilma zowel je kaartje als ook je lay-out.

Je@net zei

Wauw, da's zeker een gave 'springfoto'. Leuk lo heb je er mee gemaakt Wilma!