dinsdag 15 december 2009

Laura's sketch #41 en nog een kerstkaartje....

Volgens mij heb ik nog nooit zo'n makkelijke sketch van 2sketches4you gehad!!! Normaal gesproken ben ik toch wel een tijdje aan het denken, papiertjes aan het zoeken en dan wordt het nog weer anders dan ik in m'n hoofd had, maar deze keer was ik echt binnen 20 min. klaar! Nu is het dan wel een simpel kaartje, maar toch vind ik em best wel leuk!


En dan nog een kaartje voor de decemberchallenge van Scrappersanonimous. Ik was niet van plan om mee te doen, maar ik was van de week m'n restjes aan het opruimen en bedacht dat dit papier wel heel leuk was voor de challenge. Het was nl. de bedoeling om een kerstkaartje te maken zonder kerstpapier. Het papier wat ik gebruikt heb is een zomerlijn van MME, dus zéker geen kerst:)

9 opmerkingen:

Laura Davis zei

Oooh I love the new look of your blog! Love the card too! Thanks for playing at 2S4Y!
Laura

Tenia Nelson zei

Great cards!!!!

Allison zei

lovely cards
AllisonX

Kathy Martin zei

Wow! Wonderful cards! :) Kathy

Lea L. zei

These are both so pretty! Great job with the sketch!

♥Lea

Ashley Cannon Newell zei

Very nice design! Thanks for playing with 2S4Y!

anja curvers zei

Wow beide kaartjes zijn super Wilma.

Ellen zei

Mooie kaarten Wilma, gave afbeelding op de kaart voor 2S4Y...

Groetjes Ellen

Morag zei

Great cards - I especially like the mod feel of the birthday card.