vrijdag 7 december 2007

Lekker geshopt!

Vanmorgen ben ik heerlijk wezen scrapshoppen met m'n vriendin (die zegt dat ze niet scrapt, maar ze is wel haar agenda aan het pimpen :)). Ik heb een héérlijke voorraad knopen ingeslagen! Het is zó leuk om in de bakken van Creative Café te scheppen, voelde me net een kind in een snoepwinkel!!!!! Verder natuurlijk weer het nodige cardstock, papier van Me and My Big Ideas (lekker fel), papier van Creative Café (érg leuk met rafelranden en aan 1 kant een afgeronde hoek, rub-ons, chipboard letters en een opengewerkt vel van KI memories. Maar het allerleukste vind ik mijn bling-bling tool!!!!












Op het forum van Scrapdelight hoorde (las) ik dat het doezelen ook werkt met Bruynzeel potloden!!! Dus heb ik ook gelijk doezelaars en terpentine meegenomen en dit is het resultaat. Voor mij meer dan voldoende!!! Joepie, dat scheelt een heleboel geld :)

Gisteren moesten we haar de tandarts en is er bij Wout een kies getrokken. Hij was dus gewoon zó stoer, dat hij geen kik heeft gegeven! Ook niet toen de verdovingsnaald erin ging!!! Helemaal super! Ik weet nog van onze oudste, ze was toen denk ik een jaar of 9, dat ze echt de héle tent bij elkaar heeft gegild! Ze wilde haar mond niet opendoen en ik kreeg prompt de slappe lach om dat vreselijke gegil :) Ze heeft zelfs de tandarts in z'n hand gebeten!!! Ben blij dat het ook anders kan :P

Fijne weekend allemaal!

9 opmerkingen:

Charlotte zei

Wow... wat een supergave spullen heb je gekocht Wilma!!! :) Enne... die Bruynzeel potloden werken inderdaad prima!

Heidie zei

Wat een gave spullen heb je gekocht. Heel veel plezier er mee.
groetjes Heidie

Janny zei

wat heb je heerlijk geshopt Wilma!
veel plezier met je nieuwe aankopen!

Rozella Meijer-Kern zei

Jammmmmie jammie jammmiee weer heerlijke spulletjes. Je kan er maar niet genoeg ervan hebben........hiihihihihi

~Nancy~ zei

Oowww.. wat een gave inkopen heb je gedaan zeg.. dat ziet er erg yummie uit!!!! Heel veel plezier met je nieuwe gooedies!!! XX

Anoniem zei

wat zijn nou weer doezelaars????

Je@net zei

Wat een gave aankopen Wilma!! Veel plezier ermee!

Anoniem zei

Ben niet jaloers hoor, helemaal niet. Gaaf en heel veel plezier ermee.

Groetjes Anja

Wendy Schoonhoven zei

Wat heb jij een gave spullen gekocht zeg..en die blingbling tool is zo leuk...Welke bruynzeel potloden heb jij? Het effect is super, ik heb vanmorgen vier pastel potloden van dat merk gekocht, en dat gaat op zich ook wel...
Wat goed van Wout zeg, ik denk dat ik ook niet zo graag daar zou zitten, maar of ik de tandarts zou bijten...? Moest er wel om lachen, hopelijk de tandarts ook? xxx Wendy.