maandag 15 april 2013

Prinsesje

Lief is ze hè?!
Dit schattige prinsesje gaat deze week van eigenaar wisselen, want dan wordt een klein meisje 3.
Ik hoop dat ze em leuk vindt

Anders hou ik haar gewoon lekker zelf!



En tja, dan de kroontjes............
Je kunt er bijna niet omheen en ziet ze inmiddels overal! Voor degene die het patroontje nog niet gevonden heeft, *HIER*  kun je het vinden!


Ze zijn zó snel klaar dat je ze heel goed voor de hele familie kunt maken :)
Als die ze tenminste willen dragen! Hier hebben de mannen me al aangekeken met een blik die heel voorzichtig vroeg of ik wel goed bij m'n hoofd was :)
Maar goed, de meiden vinden ze wel leuk, de neefjes ook trouwens, en de moeder en er zijn vast nog wel meer slachtoffers te vinden!

Bedankt voor je bezoekje!

groetjes Wilma

5 opmerkingen:

Kaatje zei

Leuk! Je twijfelt toch niet aan haar goeie smaak?

Hanny zei

Haha wat grappig die kroontje, mooie creatie weer hoor, prachtig. Liefs Hanny

Romy zei

Oh, leuk dat prinsesje! En ik vind de kroontjes ook hartstikke leuk. Ik zou hem zeker dragen, hoor ;)

x zei

Zo superCOOL!
Ik denk dat de nieuwe eigenaresse haar noooooooit meer los zal laten! (en anders pikt haar moeder haar vast in:-)

Dora zei

wat mooi gehaakt, dat jurkje heb je zoo mooi gedaan. ziet er heel mooi uit.