maandag 29 april 2013

Hello girlfriend en top 3!

Dat was met recht al een tijd geleden dat ik lekker heb zitten kleuren!
Druk met taarten en haken, maar gisteren had ik rust en ik had zomaar zin om lekker te kleuren!

Het kaartje op zich is niet heel vernieuwend ofzo, meer zoals ik ze 'altijd' maak:)


Weet je wat ook leuk is?
Ik heb de top 3 van de Super Challenge  van Cards en Scrap gehaald!
Jammer dat we nog een maand moeten wachten op de uitslag :)

ben verder helemaal niet ongeduldig ofzo hoor!

De prijs is een publicatie in de Cards en Scraps, als denk ik dat iemand anders de prijs gaat winnen, want er zitten wel hele gave inzendingen tussen!

groetjes Wilma

1 opmerking:

Hanny zei

Wat een leuke kaart weer, heerlijk om zo veelzijdig te zijn op hobbygebied maar dit kun je ook goed zie ik;)
fijne dag, liefs Hanny♥