woensdag 25 juli 2012

Zomer!

Eindelijk is het dan zover: het is ZOMER!!!!
En wat doe je dan als het vakantie is, de oppaskindjes er zijn en je geen auto meer bij de deur hebt? Juist: eendjes voeren:) Altijd goed voor een hoop plezier!




En wat heerlijk als je nog zo klein bent dat je in een wasmand met een beetje water past!!!
Meer heb je blijkbaar ook niet nodig voor een heleboel lol!!



Tussendoor geniet ik als werkgroeplid van de Poolse kinderen!
We zijn vorige week met alle gastgezinnen, Poolse kids en de werkgroep naar Koningin Julianatoren in Apeldoorn geweest.
Gisteren hadden ze een natuurmiddag en heb ik - véél - pannenkoeken voor ze gebakken, morgen gaan we een dag klimmen en zwemmen in de Eemhof, kortom: ik verveel me niet hoor:)

Af en toe maak ik een kaartje, want van grotere projecten komt het momenteel écht niet!! (helaas)

groetjes Wilma

1 opmerking:

Romy zei

Wat een leuke foto's! Zo te zien genieten jullie volop van de zomer!