donderdag 23 februari 2012

't Is weer eens wat anders

Tenminste, voor mij:) Eigenlijk ook weer niet écht, want toen de meiden klein (pfffffffff, da's zó lang geleden) waren heb ik echt heel veel genaaid, maar toen de dames de kleding uit de winkel prefereerden boven mama's zelfgemaakte creaties, is de naaimachine ergens gaan stof vangen.......... Ik gebruikte em wel eens voor een lay-out, maar dat was niet echt vaak.

Deze week maar eens een stofje gepakt, een mooie stempel, wat borduurgaren, een knoopje en een lintje en zie daar, het eerste hart van vele:)
Ze komen zowiezo op de kraam van Olivier&Ko. Ik ben gelijk gaan zoeken op Amerikaanse sites naar nog meer mooie stempels met Bijbelteksten (waarom springt er nou niet een leuke Nederlandse winkel in dat gat???? Volgens mij maak je heel veel mensen blij als je hier christelijke stempels zou kunnen kopen!!!) die zijn daar echt per dozijn te vinden!!!! Beetje jammer dat je rekening moet houden met invoerrechten:)


groetjes Wilma

2 opmerkingen:

Marieke zei

oh die is leuk!!
En idd.... ook ik heb nog geen mooie christelijke stempels gevonden.... Zo jammer!

Voor een kaart kan je het nog makkelijk printen... misschien het stofje ook maar door de printer halen? *lol*

Groetjes Marieke

Romy zei

Zo te zien kun jij met de naaimachine net zo goed overweg als met scrappapier:) Prachtige harthanger!