woensdag 29 februari 2012

Are you done? CS 197

't Is al weer eventjes geleden dat ik gescrapt heb! Beetje druk met van alles en nog wat en tja, dan komt het er gewoon niet van! Maar goed, vanmiddag de tijd genomen om toch even lekker bezig te zijn. Ik wilde graag de sketch van Creative Scrappers gebruiken en heb em een kwartslag gedraaid.

Op de foto mijn neefje, die niet zo héél erg dol is op foto's maken.............Heeft ie vast van z'n vader, da's een regelrechte ramp om die op de foto te krijgen!!!





Bedankt voor je bezoekje!

9 opmerkingen:

Romy zei

Voor iemand die niet graag op de foto gaat, staat hij er hartstikke goed op:) Nu zijn vader nog;) Je layout is heel gaaf geworden!

Lida zei

Woow wat een prachtig
layout heb je gemaakt super

groetjes Lida

CreaSjouk zei

Een prachtige lay-out!
Groetjes Sjoukje

Els zei

Geweldig leuke layout en ook mooi dat je de sketch gedraaid hebt.
Toch een hele mooie foto.
Groejtes Els

cvanholstein zei

Leuk dat je de sketch hebt gedraaid, dat geeft die swirl omhoog een heel gaaf effect!
Prachtige layout!
grt, Corina

sabje456 zei

Wat een leuke layout :D

Groetjes sabrina

Ga je ook meteen volgen ^_^

kaneeltje zei

Je neeje staat prachtig op de foto!En wat een schitterende lo ! Mocht geen papier meer kopen van mezelf maar ben vanaf het moment dat ik deze lijn zag al gek op dit papier. Vorige week gezwicht en toch gekocht omdat ik het zo geschikt vind bij 2 soorten foto's.
Nu alleen nog tijd hebben om het te doen...

Unknown zei

Ik vind de gedraaide schets eigenlijk erg leuk!!! Mooie kleuren heb je gekozen en een mooie foto natuurlijk!

anja curvers zei

Wow wat is hij weer gaaf Wilma echt heel erg mooi gedaan.