maandag 8 augustus 2011

Dat was het dan.........

Vandaag is het zover, de kinderen vertrekken vanavond weer richting Katowice.
Natuurlijk hebben we de afgelopen dagen nog leuke dingen gedaan!
Zo zijn we (weer) naar het blote-voeten-pad geweest. Dat was wederom een dikke hit, vooral toen Douwe als eerste onderuit ging in de modder en vervolgens nog 2 kids!
Zaterdag hadden we de afscheidsdag.
We zijn met alle kinderen en gastgezinnen een dag in het bos geweest, maar dan wel als cowboys/indianen/saloongirls!
We hebben een geweldige tocht gemaakt met paarden en wagens, waar vooral de waterbak (die hartstikke vol was door alle regen) een groot hilariteitsgehalte had!!!
Daarna een grote bbq met elkaar en als afsluiting een boswandeling met de boswachter.
Ze waren weer bekaf en konden niet wachten om te gaan slapen:)


Ik mag vanavond mee in de bus om de kids te begeleiden. We vertrekken om 21.00, zijn om 11.00 in Katowice en vertrekken dinsdag om 20.00 weer naar Nederland. Ik hoop woensdag weer terug te zijn en dan een heel innige ontmoeting met m'n bedje te hebben!!!!!:)

Bedankt voor je bezoekje!

5 opmerkingen:

Romy zei

Ik weet zeker dat de jongens het geweldig hebben gehad, net als jullie zo te horen:) Ik vind het zo goed dat jullie zoiets doen...je ziet gewoon die grote glimlach op de gezichten van de jongens verschijnen. Veel succes met de lange busritten vandaag en morgen! En ik kan me voorstellen dat je op het moment naar niets meer verlangt dan naar bed;)

cvanholstein zei

HAHAHA, wat zie je er schattig uit in die jurk Wilma, je zou zo in "Het huis op de prairie" kunnen!!
Waarschijnlijk lees je dit niet meer op tijd, maar ik wens je/jullie een goede reis en kom veilig terug!
grt, Corina

jacqueline zei

Ik heb echt met heel veel plezier je verhalen gelezen over de vakantie kinderen.
Ik vind het echt super wat jullie doen.
Jullie hebben die kinderen vast een prachtige ervaring gegeven (denk dat veel kinderen van zo een warm gezin dromen).
Ik wens je en goede reis en ik blijf je blog volgen.

Groetjes jacqueline.

Scraptick zei

doodmoe, maar zeer voldaan,denk ik.
Jullie hebben echt leuke dingen met hen gedaan. Komen ze een volgende keer weer bij jullie?
groetjes annemarie.

x zei

Tjonge, in Polen geweest?! Das heel wat...