maandag 13 juni 2011

Alweer een taart:)

Daar was ik eindelijk weer eens!
't Is niet dat ik niks doe hoor, eigenlijk ben ik gewoon hartstikke druk:)
Binnenkort komt er weer een nieuwe Scrapdelight Extra uit en daar moet natuurlijk ook het één en ander voor gemaakt worden. Met wat ik allemaal al voorbij heb zien komen kan het niet anders dan dat dat weer een prachtige uitgave wordt!!!

Ondertussen zijn we de woonkamer (en omstreken) aan het veranderen. Er moet gestuct, geverfd, gekrabt en weet ik wat al niet meer gebeuren. M'n scrapspullen liggen verdeeld over 3 verdiepingen, wat het er niet eenvoudiger op maakt:) Want natuurlijk ligt dat wat ik écht nodig denk te hebben ergens op de zolder....Nou ja, ik blijf er wel fit bij!

Vandaag weer een taart gemaakt. Deze keer voor een vriendinnetje en haar vriendje (om het zo maar eens te noemen:)) die morgen 20 jaar getrouwd zijn. Lieve Moon en Jan Wim, van harte gefeliciteerd!!!



Ach, en toen ik toch bezig was konden er ook nog wel wat bijpassende cupcakes bij!!!

Bedankt voor je bezoekje en tot snel!

7 opmerkingen:

Romy zei

Wat zullen ze blij zijn met jou als vriendin:) De taart en cupcakes zien er prachtig (en vurrukkuluk:)) uit!

cvanholstein zei

Oh, wat ziet dat er lekker uit!
Die rozen zijn ook prachtig, écht zelf gemaakT??
grt,
Corina

Janine zei

heej koeke uh taarten bakker!! Ziet er weer prachtig en heerlijk uit! erg mooi al die details!

Brendaxx zei

Wauw!! Gaaf allemaal zeg!!

Hetty zei

Prachtig gemaakt!!

anja curvers zei

Mjummie mjummie wat een schitterende taart weer.

Jolanda zei

Zo wat geweldig mooi!!!helemaal super!