woensdag 6 mei 2009

Time flies en de layout voor de nieuwe winkel

Op het forum van Scrappersanonimous stond een wedstrijd waarbij een project met als titel 'Time Flies' moest worden gemaakt. Ik had al een paar weken een klok van m'n moeder hier liggen om te pimpen. Wist alleen nog niet zo goed wat ik er mee moest doen. Nou ja, en toen kwam deze wedstrijd voorbij en wist ik het ineens wel:) Ook had ik nog een oude trouwfoto van m'n ouders (dit jaar 51 jaar geleden!)en dat alles bij elkaar werd deze klok...




Afgelopen zaterdag heeft Michelle haar nieuwe pand geopend! Als DT leden waren we gevraagd om een layout van ons zelf te maken, zodat die in de winkel konden hangen. De winkel is prachtig geworden, dus mocht je eens in de buurt zijn, zeker gaan kijken (en kopen)!!!! Dit is de layout die ik gemaakt heb..

11 opmerkingen:

Chantal zei

Oh wow, ben helemaal weg van je klok, vind hem zoooo mooooooiiiii!!!!

Willeke zei

Leuk gedaan

Anoniem zei

Zooo die klok is gaaf zeg !!! Echt super mooi !!!
Groetjes Berdien

Natasja Vink zei

Wat een mooie LO´s heb je gemaakt

Ingrid zei

De klok is prachtig, Wilma. Erg mooi! En je layout mag er ook zijn. Leuk om je zaterdag na lange tijd weer eens gezien/gesproken te hebben.

Je@net zei

Supergave klok Wilma, prachtig gedaan! En een heel leuke lo van jezelf!!

Unknown zei

Dat is een SUPER MOOOIII klokje.En je persoonlijke lo[hihi],vind ik heel mooi geworden.Je staat er mooi op.
Groetjes,Lean.

anja curvers zei

Je klok is echt waar helemaal het einde Wilma prachtig mooi hoor. En je lootje is ook heel erg leuk als ik eens in de buurt ben wil ik hem graag in real live bekijken.

Peet zei

oh, de klok is super Wilma!!! Je Lo is ook prachtig!!!

akkina van steen zei

die klok is Echt super mooi !!!

Divine Design zei

what a beautiful LO..how did you make the scallop edge?? is that a punch?