maandag 22 september 2008

Duimpje/little thumb



Onze Wout duimt al vanaf dat hij 3 maanden is en o wat vond ik het schattig! Daarbij was het ook nog eens reuze handig, want 's nachts was hij nooit een speen kwijt:) Maar nu is hij 7 en zijn we toch maar begonnen aan de Byte-X. De hele dag duimen vond ik toch niet zo'n goed idee....En het is een mirakel, maar na 2 weken is het duimen afgelopen!!!! Alleen heel af en toe nog in bed, maar dat vind ik geen probleem. En tja, dan kom je zo'n foto tegen en dan móét die natuurlijk gescrapt worden!!!!

Our son Wout is a real thumb sucker. He was just three months old when he started. It was soooo cute then and it was easy for mom too, he never lost his comforter:)
But now he is 7 years old and we started to use Byte-X. Sucking whole days on your thumb when your 7 is not a good idea.....And beleve me, after 2 weeks it stopt!! Some times when he wants to sleep he does it, but that's not a problem. And then I found a picture like this....so I hád to scrap it!!!!

3 opmerkingen:

anja curvers zei

Prachtig Wilma en die foto is zo aandoenlijk.

Hanneke van der Linde zei

Oh ja, dat is echt iets wat je MOET scrappen! Prachtige LO geworden!!

XxX

Anoniem zei

Oooh wat lief !! Heel mooi ! Ik heb hier ook twee duimelotjes rondlopen. Gelukkig is de oudste er inmiddels vanaf, nu de jongste nog....
Groetjes Berdien