dinsdag 18 maart 2008

Soooooooo cute!

Tell me, how cute is this??? A friend of us works at a childrens farm. There were a few little goats and their mom doesn't have enough milk. So yesterday I was asked to help feeding them with a bottle! When I was young I have had goats of my own, so I feld like a little girl again:)

Hoe schattig is dit?? Een vriendin werkt op een kinderboerderij waar een aantal geitjes geboren waren. Hun moeder kon ze niet voeden, dus gisteren vroeg ze of ik wilde helpen met flessen! Tuuuuuuuurlijk wil ik dat!!! Vroeger heb ik zelf dwerggeitjes gehad, dus ik voelde me weer het meisje van toen:)

I also made a few cards with Magolia's. One for a little girl who was born and one for the mom of the little boy I take care off.

Ook nog 2 kaartjes gemaakt met Manolia's. Eén voor een geboorte en één voor de ouders van mijn oppaskindje, die zwanger is.

5 opmerkingen:

anja curvers zei

Hele leuke kaartjes weer Wilma en oohhhhh wat lief.

Hanneke van der Linde zei

Och wat schattig zeg!! Mooie kaarten ook weer!!

XxX

Ingrid zei

Wat een schattige foto's en wat een lieve kaartjes. Top!

Rozella Meijer-Kern zei

Wat een ontzettende schattige kaarten zeg.....Hou ik in gedachten, moet er ook zo'n eentje opsturen...

Janny zei

wat een enige kaarten en oooh hoe schattig die lammetjes!