vrijdag 18 januari 2008

Weer wat gemaakt.....

Deze lo heb ik gemaakt n.a.v. een sketch. Aan de ene kant vind het leuk om een sketch te maken, je hoeft niet alles meer te bedenken, maar aan de andere kant heb ik toch het gevoel dat ik een beetje 'gebonden' ben. Eerlijk gezegd ben ik niet echt helemaal tevreden, maar dat ligt misschien meer aan de kleuren. Het bekkie van Luka was trouwens de inspiratie voor de titel :)
Ook deze is van een sketch. Onze Klaudia aan het poseren :)

Voor het DT heb ik behoorlijk wat dingen gemaakt. Natuurlijk mag ik ze nog niet laten zien, maar een sneakje kan wel (voor het geval jullie dachten dat ik helemaal niks meer doe :)). Op dit moment gebruik ik nogal eens vilt. Het is gewoon zulk leuk materiaal. Je hoeft het niet af te werken en het geeft een stukje "extra" aan je werkstuk (vind ik tenminste).
Posted by Picasa

8 opmerkingen:

Ingrid zei

De sneaks beloven veel goeds, Wilma. Ik hoop dat je je projecten gauw mag onthullen. Ik ben nl. heeeeel benieuwd.

Je@net zei

Leuke layouts Wilma en je sneaks zien er echt heel gaaf uit!!

Rozella Meijer-Kern zei

Ziet er allemaal weer goed uit Wilma en 2 van de 4 sneakies heb ik al gezien en ziet er veel belovend uit.

Janny zei

gaaaf zijn je LO's geworden!
en je sneaks zien er veelbeleovend uit, ik vind vilt ook erg mooi staan op een LO!

Wendy Schoonhoven zei

Leuke lo's zeg en je sneak peak zien er geweldig uit...leuk he, dat vilt? Ik gebruik het ook steeds vaker...xxxWendy.

Peet zei

Het ziet er super uit Wilma!!!
Vind het vilt ook erg mooi, ben erg benieuwd!

~Nancy~ zei

Wat mooi zeg.. wowieeeee!! EN de sneaks zien er ook goed uit zeg.. kan bijna niet wachten om de rest te zien.. hihihihi... JE bent lekker druk geweest in elk geval!!!! WOOW! Fijne avond verder!!

Anoniem zei

Ziet er allemaal prachtig uit wilma ben benieuwd. En wat je lootje betreft ik vind hem weer geweldig vind de kleuren wel heel erg mooi.