vrijdag 4 januari 2008

Afscheid, 3e prijs en een sneakje

Vanavond zijn onze meiden weer naar Polen vertrokken :( Het was de bedoeling dat ik mee zou naar Didam om ze naar de bus te brengen, maar omdat Wout ziek is en aan het overgeven is, ging dat niet door...Thuis heb ik afscheid van ze genomen met de belofte dat ze volgend jaar met kerst terug mogen komen. Na een laatste knuffel stapten ze in de auto en toen moest ik toch een traantje weg pinken. Wout had nergens last van, die zei heel stoer: "we doen niet moeilijk hoor, volgend jaar komen ze weer!" :) Die is wat wijzer dan z'n moeder denk ik.....

Vanmorgen viel er een envelop op de mat met daarin m'n prijs van de decemberwedstijd van Scappersanonimous. Gezien mijn tic wat betreft knopen ben ik helemaal blij! Knopen heb ik nooit genoeg!

Nog even een sneakje voor het DT van Scrapdelight. Een heleboel vilt en erg leuk om te doen! Wel een hele klus, maar ik ben erg blij met het resultaat!

6 opmerkingen:

Wendy Schoonhoven zei

Ooo, je sneak ziet er heel erg leuk uit, ben gek op vilt! Gelukkig is het afscheid van "je meiden" maar voor even, voor je het weet is het weer eind dit jaar! xxx Wendy.

Janny zei

wooooow dat lijkt me supergaaf wat je gemaakt hebt met dat vilt!
en nog gefeliciteerd met je prijs!

Je@net zei

Sneaky ziet er gaaf uit Wilma!! Ben heel benieuwd naar het eindresultaat!
En wat een gave prijs! Veel plezier ermee!

Ingrid zei

Gave sneak zeg. Ziet er heel veelbelovend uit. Dat je een traantje weg moest pinken geeft helemaal niet. Gelukkig is het nog 'maar' 11 maanden voor ze weer kunnen komen. ;-)

Rozella Meijer-Kern zei

Afscheid nemen is nooit leuk. En die sneakpeak ziet er zeker super uit. En ja.........ik heb hem natuurlijk al helemaal gezien en kan zeggen knap staaltje werk heb je geleverd. Vind het zo leuk dat ik bij jouw in het team zit. Je scrapt zo leukkkkkkkk........groetjes Roos (Rozella)

~Nancy~ zei

Ooww.. ik kan me voorstellen dat het toch wel even moeilijk was om die meiden weer terug te sturen.. maarr... het is wel een fijn idee dat ze volgend jaar weer terug kunnen komen he! Leuk jouw prijs zeg.. je kunt inderdaad niet genoeg knopen hebben he! Enne.. leuke sneak peek ook! WOWIE!