maandag 20 mei 2013

Jump (it's your birthday), DML #57

Vandaag een kaartje voor DML.

Leuke opdracht, een kaartje maken n.a.v. een liedje!
Kom ik zelf niet veel verder dan: klein klein kleutertje...., de kids gingen helemaal los:)
De hele voorraad werd doorgespit en er kwam van álles voorbij!

Uiteindelijk is deze het geworden.
Gebaseerd op het liedje 'Jump' van Girls Aloud (ik heb het hele liedje nog nooit gehoord, maar als mijn kinderen zeggen dat het zo is geloof ik dat gelijk :) )

Aan de binnenkant van de kaart zit nog een 'it's your birthday' stempel, want die kon ik op de voorkant niet meer goed kwijt............
Ik snap nog steeds niet hoe sommige mensen van de prachtige drukke kaarten kunnen maken!



Bedankt voor je bezoekje!

groetjes Wilma

4 opmerkingen:

jolanda zei

heel mooi vrolijk kaartje

Hanny zei

Wat een mooie kaart en wat vrolijk ook, mooi gemaakt wilma.
liefs Hanny♥

kaneeltje zei

Tja ieder zijn eigen ding ! Ik vind stempelen met inkt rommelen altijd geweldig om te zien maar als ik hetzelf doe zit ik er helemaal onder en dat vind ik ook weer niets. Het is echt een Wilma kaart geworden !

* Üla * zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt!
Leuke kleuren en de vlaggetjes maken het af.
Bedankt dat je meedoet aan onze challenge bij DML.
Groetjes, Ula