dinsdag 12 maart 2013

Wit, met een vleugje pastel

Dat is de challenge van Elke Kaart Een Feestje.
Omdat mijn broer en schoonzus volgende week 25 jaar getrouwd zijn heb ik het kaartje voor hen gemaakt.
De tekst op het kaartje is ook hun trouwtekst die ze - ok, toen in het Nederlands- meekregen toen ze trouwden.
Gek, hun tekst heb ik altijd onthouden en die van onszelf (schaam) moet ik opzoeken in de trouwbijbel.....
Misschien dat hun tekst me meer aansprak?
Geen idee!

Maar goed, ik ben aan de slag gegaan met wit, pastel, bloemetjes en stansjes van Noor!design.
En hoe langer ik naar het kaartje kijk, hoe meer ik van die ouderwetse Engelse theekopjes voor me zie :)

De tekst is trouwens gestempeld met Versamark en embossingpoeder!



groetjes Wilma

8 opmerkingen:

Romy zei

Schitterende kaart! De kleurencombinatie is prachtig en dat blijft ook een geweldige stans van Joy.

Aletta zei

Wat een prachtige kaart, mooi in pastel, een plaatje om naar te kijken.

Leuk dat je meedoet met onze uitdaging.

Groetjes Aletta
Elke Kaart Een Feestje

Ankie vd Polder zei

Wat een prachtig kaartje. Groetjes, Ankie

Anoniem zei

Mooie Kaart
En wat leuk dat je meedoet met de challenge bij EKEF!

Groetjes claudia

anja zei

erg mooi hoor.


Leuk dat je meedoet met onze challenge.
gr Anja DT-EKEF

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een mooie kaart!! Heel mooi gedaan!
Leuk dat je meedoet bij EKEF!
Groetjes, Yvonne

* Üla * zei

Wat een mooie en delicate kaart, Wilma.
Bedankt dat je meedoet met onze uitdaging bij C&S (voorheen EKEF).
Groetjes, Ula

Corinne Oosterhoff zei

prachtige kaart leuk dat je mee doet met de uitdaging van Ekef

gr corinne