vrijdag 8 februari 2013

Winters kaartje

Eerlijk gezegd ben ik persoonlijk wel een beetje klaar met de winter...
Het heeft een poos geduurd voor het zover was, ik genoot van het ijs en de sneeuw, maar nu begint het verlangen naar het voorjaar toch z'n koppie op te steken!!!
 
Maar ja, dan komen ze bij EKEF met een challenge met een sneeuwpop!!! :)
Ah joh, doen we toch gewoon 'even'?
Het is niet echt geworden wat ik voor ogen had trouwens. De stempel was eigenlijk iets te groot voor het formaat kaartje wat ik had, waardoor alles niet echt in balans is zeg maar....
 
De sketch:
Mijn uitwerking:
 
 
Bedankt voor je bezoekje!!


7 opmerkingen:

Anja zei

Wat een leuk kaartje, de lente mag idd wel komen, maar dit is wel een heel schattig sneeuwpopje!

Romy zei

De lente heeft ook mijn voorkeur, maar ik vind jouw winterse kaartje wel supermooi! :)

Bernadet zei

superluke kaart Wilma.
Leuke stempel is dit ook.
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

anja curvers zei

Een heel erg leuk kaartje hoor Wilma en leuk dat je weer meedoet bij EKEF.

Hanny zei

Wat een mooie winterse kaart weer, leuk gemaakt.
Van mij mag de lente ook komen hoor, ik heb het wel gehad hihi, zojuist viel hier nog natte sneeuw! Maar ja, het is ook nog maar Februari en er kan nog vanalles komen dus we moeten nog eventjes geduld hebben.
liefs Hanny♥

Anoniem zei

Ik snap helemaal dat je "klaar ben" met de winter, ik heb dat ook ;-) Je kaartje is er niet minder mooi om, gaaf gedaan!

Gezellig dat je meedoet met EKEF.

Groetjes Hélène

Nelly zei

Mooie sneeuwpop en leuke uitwerking van de schets.

Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van EKEF.

Groetjes Nelly