vrijdag 12 oktober 2012

Even wat anders en een paar kaartjes

Jawel hoor, ik ben er nog wel!
Afgelopen week 5 dagen zonder pc en telefoon gezeten....... wat overigens wel aanzienlijk in tijd scheelt (zit toch langer achter dat ding dan ik door heb!)

Dit hart van oase en hortensia's had ik gemaakt voor mezelf, maar toen ie af was had ik er eigenlijk geen plek voor:) Toen heb ik m'n moeder er maar blij mee gemaakt:)


Verder ook nog 2 kaartjes gemaakt met de prachtige stans van Noor! Design die ik gewonnen had bij Corina.
Echt een hele mooie stans, die eigenlijk weinig toevoegingen meer nodig heeft!!!



groetjes Wilma

4 opmerkingen:

Hetty zei

Dat hart is mooi! Leuke kaartjes heb je gemaakt met de stans.

jacqueline zei

Wat een prachtig hart zeg, schitterend.
En je kaartjes zijn ook helemaal geweldig, idd een hele mooie stans.

Groetjes Jacqueline

Romy zei

Wauw, het hart is prachtig! En ook je kaarten zijn echte beauties. Vooral die witte is helemaal te gek!

anja curvers zei

Een prachtig hart zeg wat zal je moeder blij zijn geweest dat je er geen plaats voor had.
Leuke kaartjes ook en mooie stans.