donderdag 20 september 2012

Kerstkaartje, liftchallenge

Een historisch feit voor mij, ik heb zowaar vóór oktober mijn eerste kerstkaartje af!!!
Dankzij de challenge op het Lift Challenge blog!
Ik had al op diverse blogs zo'n leuk kaartje voorbij zien komen, dus toch maar even gespiekt:)

Dit is het te liften kaartje


En dit is mijn uitwerking.
Bij gebrek aan vellum (ooit eens weggegeven, dom, dom, dom) heb ik maar een strookje papier gebruikt. Lang niet zo mooi als het origineel, maar ach, je moet wat:)


groetjes Wilma

9 opmerkingen:

José zei

Wat leuk dat muziekpapier op de achtergrond en leuk dat je een winters tafereeltje hebt gekozen. Mooie lift Wilma en bedankt voor het meedoen aan onze liftchallenge!

Je@net zei

Wat een mooi kaartje, Wilma, leuk dat kersttafereeltje.

Cornelie zei

Erg leuk het kerkje en daarachter het muzieknotenpapier! Leuke lift, en heel erg bedankt voor het meedoen!

Margriet Tournier zei

Goed bezig Wilma!

Romy zei

Hij is heel mooi geworden! Enne, ik vind juist dat de inspiratiekaart niet aan jouw kaart kan tippen:)

anja curvers zei

Prachtig kaartje Wilma.

Marjan zei

Prachtige wintersfeer en een erg mooie lift! Fijn dat je meedoet met onze challenge!

Nadine zei

Je hebt er een leuk kaartje van gemaakt Wilma, leuke combi met die huisjes en het papier. Bedankt voor het meedoen!

Yolanda zei

Weer zo'n geheel eigen uitwerking van de Liftchallenge. Zo leuk om te zien hoe iedereen er iets heel anders van maakt. Wat een creativiteit. Leuke lift hoor. Groetjes Yolanda