zaterdag 16 juni 2012

I'll be your anchor!

Het is lang geleden, maar ik heb toch maar weer eens meegedaan met de challenge van DML!
Deze keer moesten de kleuren rood/wit/blauw gebruikt worden.
Leuke challenge, dus de potloodjes maar gepakt.
Na de nederlagen durfde ik geen voetballertje meer te gaan kleuren, dus is het een Tilda met een anker geworden. Terwijl ik haar aan het kleuren was kwam de tekst boven drijven, dus die heb ik met behulp van een sjabloon op de banner geschreven.

Het touw is een knipoog naar het touw wat Tilda vast houdt.


Bedankt voor je bezoekje!
groetjes Wilma

4 opmerkingen:

roefs zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Romy zei

Hij is móóói! Ik vind de tekst ook geweldig.

Neline zei

Prachtige kaart, leuk de tekst erbij.
Leuk dat je meedoet met onze challenge bij DML
Veel succes!
groetjes
Neline

kaneeltje zei

Leuk,dat touw ! Nu hopen dat je wint....