zaterdag 19 mei 2012

Buurkindjes

Vanmiddag met de buurkindjes foto's gemaakt. Wauw, dat was werkelijk een hele operatie!!! Buurmeisje is 3, dus die begreep heel goed wat ik bedoelde. Buurjongetje is net 2 en die wilde totaal iets anders dan ik!!!:) Razendsnel was ie, niet bereid om even stil te zitten, vooral niet lief doen tegen z'n zusje en elke keer z'n tong eruit laten hangen............Pffffffffff, uiteindelijk een paar goeie foto's kunnen maken, van de 80 bleven er een paar over:)

Hier mijn favorieten




groetjes Wilma

3 opmerkingen:

cvanholstein zei

Ah, een nieuwe blog-layout! :)
En je foto's zijn mooi, knap om er 4 goeie bij te hebben.
Ik ben na een serie vakantie foto's al blij als ik op één echt trots kan zijn!:)
xxx, C

Romy zei

Die zijn zeker goed gelukt:) Ik kan me voorstellen dat je geduld een beetje opraakte, maar het resultaat is daar dan ook naar:) Ik vind vooral de paardenbloemfoto super!

anja curvers zei

Wow schitterende foto's Wilma en wat een schatje met die paardebloem zo leuk.