maandag 9 april 2012

Powernap en geboortekaartje

Pfff, ik ben het een beetje kwijt geloof ik.....
Deze foto lag al een jaar te wachten, mijn neefje die in slaap is gevallen terwijl hij voor straf op de gang  moest:)
Of het nou kwam door de wat 'saaie' papiertjes of door het feit dat ik al een paar weken niet gescrapt heb, ik weet het niet, maar het ging niet bepaald van een leien dakje.....Op een gegeven moment toch maar kraft toegevoegd als 'kleur' en uiteindelijk is deze lay-out er uit gekomen.





Verder nog een geboortekaartje voor baby Stijn! Simpel, maar wel leuk:)

Bedankt voor je bezoekje!!!!

5 opmerkingen:

Romy zei

Het mag dan een zware bevalling zijn geweest, je layout is wel supermooi! Wat een leuke kleurtjes voor bij de foto en de kraft accenten maken het helemaal af. Ook je kaart voor Stijn is heel leuk!

Hetty zei

De layout is wel ontzettend gaaf geworden met dat grijs! Je geboorte kaartje is ook leuk!

kaneeltje zei

Die kraftkleur brengt net dat beetje waar je tegen aan zat te hikken,grijs is mooi maar kan snel saai zijn.Wat een leuke foto en hilarisch dat hij in slaap viel.
En het kaartje van Stijn...altijd geweldig als je zoon ook zo heet.

anja curvers zei

Prachtige layout hoor Wilma valt niet te zien dat je erop hebt zitten zwoegen en inderdaad dat kraft fleurt het geheel heel erg mooi op en wat een superleuke foto zeg.
Je nieuwe bloguiterlijk ziet er ook heel erg vrolijk uit leuk hoor.

Ballie (Bennarda) zei

Wat een geweldig mooi geboortekaartje is dit, simpel, maar oooooozo mooi.
Via-via kwam ik op je blog, heel mooi is die.
groetjes Bennarda (Ballie)

http://balliescreationballie.blogspot.com