vrijdag 16 maart 2012

My Girls

Vanochtend onverwacht een ochtendje vrij!!! Wat dus betekent dat ik mooi op tijd klaar was met de huishoudelijke klusjes (ok, op de was na dan...) en er eindelijk weer eens tijd was om te scrappen!

Een poosje geleden zag ik bij Scrapdelight de papiertjes van The Scrapcake en die wilde ik nou toch wel eens proberen. Eigenlijk ben ik niet zo van het papier waar van die grote afbeeldingen op staan, maar vanwege de kleurtjes kon ik het niet laten liggen. Eenmaal aan de gang wist ook weer waarom ik dit papier niet zo kan waarderen........ik ben heel lang aan het schuiven geweest, heb er een fortuin aan bloemen aan besteed (voornamelijk gesponsord door Corina en Morag hahaha) en uiteindelijk vind ik em niet eens zo heel raar:)
't Is natuurlijk bij lange na geen Gerry van Gent, maar hé, je moet ergens beginnen:)







groetjes Wilma

3 opmerkingen:

Romy zei

Het is absoluut niet aan de layout te zien dat je wat opstartprobleempjes had;) Hij is namelijk schitterend!

kaneeltje zei

Als je dit in een ochtend gedaan hebt,vind ik dat je nog niet lang geschoven hebt.Op dit moment heb ik geen scraprust,ben met een lay-out begonnen maar blijf maar schuiven.Beetje te druk denk ik...om de rust te vinden.Ik vind jouw lo schitterend,mooie kleuren en erg 's zomers met al die bloemen.

anja curvers zei

Prachtig lootje weer Wilma en die bloemen ik vind het altijd zo knap zoals jij die zo mooi weet te verwerken op een layout.