donderdag 5 januari 2012

Girl power, Creative Scrappers 189

Mijn eerste deelname aan de challenge van Creative Scrappers! Veel over gezien, gelezen en gehoord, maar nooit tijd voor gehad om mee te doen. Vandaag de stoute schoenen toch maar eens aangetrokken en deze lay-out gemaakt. Ik heb de sketch echt letterlijk gevolgd, dus weinig verrassende elementen:) Het witte cardstock van de achtergrond heb ik bestempeld met een toiletrolletje en bespoten met glimmermist. Het papier dat ik gebruikt heb is van Basic Grey. Moet ik natuurlijk ook even vermelden dat de gave foto gemaakt is door Janine!!


Bedankt voor je bezoekje!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey wat leuk!
Gave schetsen hebben ze he?
Leuk hoe ieder zijn eigen creatie krijgt met dezelfde schets!
Groetjes Jacomijn

cvanholstein zei

Die is heel leuk geworden!
Vrolijke kleurtjes en grappig idee om met een WC rol te stempelen :))
Foto is idd super.
grt, Corina

Romy zei

Je eerste deelname aan het CS-blog is al meteen een hele mooie. Je layout straalt een mooi, stoer sfeertje uit. Past perfect bij de foto van je dochter:)

kaneeltje zei

Niet alleen de girl heeft power maar de hele lo straalt het uit.Wat een mooi lettertype van 'girl'.Gebruik de cs-schetsen wel maar doe nooit mee aan de challenge (eer ik ze klaar heb....)

FiKenward zei

Great take on the sketch, love the big circle down the bottom, lovely.