vrijdag 11 november 2011

Buikje:)

Mijn lieve schoonzusje is zwanger en ik heb een aantal keren geprobeerd om haar buik mét m'n neefjes op de foto te krijgen. Nu is het zo dat de buik wel wilde, maar de neefjes waren niet zo gecharmeerd van mijn pogingen........

Dit was de eerste poging............

Een paar weken later nog een poging gewaagd....

Vandaag de laatste keer, maar dan zónder neefjes, maar met een prachtig schilderij er op!!! Blijkt een vriendinnetje van me nóg meer talenten te hebben dan ik wist:)

Nu maar wachten tot we eindelijk kunnen zien wat er nou al die tijd in gezeten heeft!!!!

groetjes Wilma

6 opmerkingen:

Ria zei

het zijn wel hele leuke foto's van de "buik"met de jongens erbij.
en nu maar afwachten tot het geboren wordt, altijd weer spannend !!

groetjes Ria S.

Brendaxx zei

Oh geweldig die foto's! Spannend idd ook, duurt het wachten nog lang??

x zei

Prachtig die jongens&buik!

cvanholstein zei

Niet te zien dat de mannetjes niet meewerkten.
Je foto's zijn prachtig!
grt, Corina

kaneeltje zei

Leuke foto, net of zij een bal vasthoudt.Die met de jongens erbij vind ik ook mooi (misschien niet wat jullie voor ogen hadden...).

anja curvers zei

Prachtige foto's hoor en ach al werkten ze dan ook niet mee toch mooi om te zien. En hele mooie buikschildering hoor.