vrijdag 28 oktober 2011

Dutch Magnolia Lovers

Weer eens een kaartje gemaakt nav de challenge op het blog van de Dutch Magnolia Lovers. De challenge was een sketch, met als extraatje het gebruik van een tag.
Met de gedachte: 'als 1 tag mag, dan mogen er vast wel meer' heb ik een bloem gemaakt van allemaal kleine tagjes (dat zal wel geen woord zijn, maar ach:)). De uiteinden heb ik geponsd met een randenpons. In het midden een leuke brad, en klaar is de bloem!


Het papier is overigens een oudje, maar nog steeds zó mooi! Het is van DaisyD's en al snel een jaartje of 5 oud schat ik zo.........Maar weer eens het bewijs dat je als je ouder wordt nog zeker zo mooi bent!!!:)
groetjes Wilma

3 opmerkingen:

kaneeltje zei

Ik maar zoeken waar is die tag nou .......(dat heb je als je even snel iets wilt lezen)? Wat een origineel idee.

cvanholstein zei

Ja, dat papier herken ik wel! Ik heb ook nog stukjes liggen, niets ervan mag weg! :)
Je tag-bloem is geniaal!!
grt, Corina

Yvonne zei

hoi hoi,
Wat een prachtige kaart!
Bedankt voor het meedoen met de DML-Challenge!
Groetjes,
Yvonne