vrijdag 29 april 2011

Blackberry C280

Dochterlief heeft er al één. Zo'n Blackberry. Telefoon waar je van alles mee kunt doen, behalve telefoneren volgens mij...........:) Maar goed, als je dus een béétje hip wilt zijn, MOET je zo'n ding hebben! (heb ik me laten vertellen tenminste) Nu ben ik dus niet echt heel hip ofzo, maar tot mijn grote verbazing blijk ik gewoon een Blackberry C280 te bezitten!!!

Zonder er bij stil gestaan te hebben, gebruik ik dat ding al een heel tijdje en idd, ik kan er van alles mee doen, behalve telefoneren:)

Mag ik aan jullie voorstellen, MIJN Blackberry!!!!!!!!!!!!!!






Ik dacht, ik laat maar even een aantal foto's zien, anders geloven jullie me niet LOL

Trouwens, hebben jullie de bruiloft gezien??? Mán wat een mooie bruid en wát een toeters en bellen!!! Je zult toch op zo'n manier gaan trouwen.........Ben blij dat onze bruiloft iets eenvoudiger was (denk dat het een miljoentje of 30 scheelt).

Fijne koninginnedag allemaal!!!

6 opmerkingen:

Cynthia Lloréns zei

Wow This is a wonderful pen!!!!
Thanks for came to my blog and leave a nice comments..!!!!
Have a wonderful weekend...
Hugs from Brazil
Cynthia

Romy zei

LOL! Dochterlief mag trots op je zijn;) Ik heb net ook (stiekem in mijn tussenuur op school) een stuk van de bruiloft gezien. Zo mooi! En Kate ziet er prachtig uit.

Johanna zei

hihi wat grappig!! :D Gelukkig heb ik een whiteberry (die belt wel echt!! ;) )

cvanholstein zei

Hahaha, je bent hipper dan je denkt Wilma!!!
grt,
Corina

Margriet Tournier zei

Wow, how cool is that!! En stukken goedkoper dan die van de Phonehouse!

Fijn weekend!
Margriet

Erna zei

Is het soms de antenne van de BB?
Geweldig verhaal weer hoor.
En tja ongeloofelijk he zo'n trouwerij maar oh zo prachtig ook wel weer.
Je afdrukje is in ieder geval prachtig gekleurd hoor.

Groetjes Erna