maandag 22 februari 2010

Sorry.......:)

Sorry voor het feit dat ik zo weinig aanwezig was afgelopen week. Ook komende week zal ik er bijna niet zijn. Geen tijd voor al die leuke challenges (die van DCL is zó leuk!!!)....Maar goed, voor iedereen die denkt dat ik niks uitvoer, er zijn 4 layouts met het nieuw te verwachten papier klaar en ik probeer er nog een stuk of 4 klaar te hebben over 1 week. Verder is het hier nu vakantie en ik weet niet hoe het bij jullie werkt, maar als er allemaal kindertjes rond je huppelen schiet het niet echt hard op met scrappen:) Verder nog 60 geboortekaartjes maken (er zijn er 140 af) en over 2 weken ga ik samen met een vriendin een workshop geven voor 50 vrouwen op het vriendinnenweekend van Sestra. 't Is dus niet zo dat ik niks doe hoor:)

3 opmerkingen:

anja curvers zei

Druk, druk druk wilma ik lees het al en inderdaad als die kids rondlopen dan is het vaak moeilijk scrappen hoewel ik dan wel vaak veel gedaan krijg. Ben benieuwd naar die lootjes met het nieuwe papier en wow zoveel geboortekaartjes wat een klus zeg. Heel veel succes met die workshop is ook niet gering voor 50!!!!!
En als je toch nog ergens een gaatje weet te vinden dan doe gezellig mee met DCL.

Margriet Tournier zei

Wow, wat een werk! Veel succes, ik ben benieuwd naar de resultaten.

Ellen zei

Poeh, wat ben jij druk zeg.
Jammer he, als je wel inspiratie hebt maar geen tijd.....
Ben benieuwd naar je Lootjes...

Groetjes Ellen