donderdag 17 september 2009

Beestjes........

Afgelopen zomer waren we op vakantie in Duitsland en naast onze vouwwagen krioelde het van de krekels. Dat van die kleine beestjes zó veel lawaai kunnen maken zeg!!! Ik heb af en toe zelfs oordopjes ingehad om te kunnen slapen!!! Maar goed, Lars vond het helemaal geweldig en ging dus op krekel-jacht. Moeilijk was het niet, want zodra je een voet in het gras zette sprongen ze aan alle kanten omhoog!



Verder heb ik nog een (vind ik zelf) mooie herfst layout gemaakt, maar ja, die is voor de nieuwsbrief van Scrapdelight, dus die kan ik nog niet laten zien:) Nou ja, een klein stukje dan....



Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer!

4 opmerkingen:

Margriet Tournier zei

Mooie layout, maar van die krekel krijg ik de kriebels hoor.....(-;

Ben benieuwd naar je herfstlayout!

Peet zei

Ontzettend mooi!!!

anja curvers zei

Hele mooie lay-out Wilma enge beesie's. En je maakt me wel nieuwsgierig naar die herfstlay-out.

Giuli zei

This layout is really fantastic. Love these leaves!